Rustdag in Angouleme - Reisverslag uit Angoulême, Frankrijk van Martien Bron - WaarBenJij.nu Rustdag in Angouleme - Reisverslag uit Angoulême, Frankrijk van Martien Bron - WaarBenJij.nu

Rustdag in Angouleme

Door: Martien Bron

Blijf op de hoogte en volg Martien

08 Mei 2013 | Frankrijk, Angoulême

Goedendag lezers en lezeressen,
Toen we vanmorgen wakker werden regende het, niet heel hard, maar toch niet aantrekkelijk om op pad te gaan. Bovendien zagen we het wel zitten om te relaxen. Dus besloten we om het een dagje kalm aan te doen. Aad vergelijkt het met de Tour de France waar de renners ook rustdagen hebben en dan helemaal niks doen; in bed liggen, tv kijken en een interview geven. Behalve dat laatste hebben we zo ook ongeveer de dag doorgebracht. Vanmiddag op de fiets de oude stad in gegaan om wat te eten en te drinken, dat was het wel. O ja en kleren wassen.
Het is vandaag nationale bevrijdingsdag in Frankrijk dus iedereen is vrij en alle winkels zijn dicht.
Morgen gaan we weer op pad richting St.Emilion.
Groeten van ons en graag tot de volgende keer.

• 08 Mei 2013 - 23:23

Eddy:

Dag Aad en compagnon.

Al een eind op weg zo te lezen. Een dag rust zal jullie goed gedaan hebben, want het zwaarste komt nog.
    Mooi om te zien dat alles zo soepel verloopt, het kan ook zomaar heel anders gaan.
    Groeten Eddy

• 09 Mei 2013 - 03:38

Trudy:

Hey Heren,

Een rustdag! Ook weer een antwoord op mijn vraag.
    Maar misschien gaan wij morgen vrijdag dus naar broer Kees
    (het ligt aan Loek de conditie van zijn moeder of het doorgaat )
    Maar als jullie daar in de buurt zijn zeg ik : schuif eens aan. Of fiets eens langs.

Enne Martha,
    Erg leuk om op deze manier elkaar gedag te zeggen,

Jongens voor morgen.....gaan en blijven trappen anders komen jullie niet!!!

Groetjes JEZUS en Trudy

Martien

Ik ben een verwoed en ervaren fietser en doe zowel toertochten, zoals Luik=Bastenaken= Luik, Limburgs Mooiste, Ronde van Noord Holland. Fietstochten in de bergen vind ik ook geweldig om te doen, bv. in de Ardennen, Alpen of de omgeving van de Mont Ventoux en in 2009 ben ik van Lhasa (Tibet) naar Kathmandu (Nepal) gefietst. Ik ben 65 jaar, getrouwd met Gerda en heb 2 kinderen. Samen met een vriend ben ik vorig jaar in mei naar Santiago de Compostela in Spanje gefietst en in juli vorig jaar samen met Gerda van Magdeburg (D) naar Cuxhaven (D) gefietst.

Actief sinds 30 Maart 2013