6e etappe van Banteux naar Compiegne - Reisverslag uit Compiègne, Frankrijk van Martien Bron - WaarBenJij.nu 6e etappe van Banteux naar Compiegne - Reisverslag uit Compiègne, Frankrijk van Martien Bron - WaarBenJij.nu

6e etappe van Banteux naar Compiegne

Door: Martien

Blijf op de hoogte en volg Martien

01 Mei 2013 | Frankrijk, Compiègne

We hebben ontbeten in de salon van de boerderij met prachtige antieke kasten en klokken. Carole, de gastvrouw en haar man, kwamen tijdens het ontbijt af en toe even langs om te praten. Om 9.15 zwaaiden ze ons uit en zetten we koers naar St.Quentin. Aad volgt de route langs de Route National, ik doe de rustige route. Om kwart voor twaalf zien we elkaar op het centrale plein in St. Quentin. We lunchen en gaan samen verder op weg via Noyon naar Compiegne. Prachtige steden.
We fietsten vandaag 100 km vandaag.
Totaal zitten we nu op 700 km.
Hartelijke groeten van Aad en Martien en graag tot een volgende keer.

  • 01 Mei 2013 - 22:37

    Trudy Van Kessel:

    Hoi heren,

    Ik dacht al ze rijden steeds dezelfde route, zou het wel goed gaan met mijn broer?
    Maar gelukkig vandaag toch weer even zijn eigen weg gereden.

    Het klinkt al heel wat hoor 700 kilometer
    Hoe is het weer????

    En Aad, de techniek gaat in drente harder dan bie ons in't West'n. Ik wist niet dat je elkaar ook kon zien als je telefoneerde.
    Zouden de drie wijze toch uut het Oost'n kom'n??

    De groeten in grote dank ontvangen.

    en voor morgen..... blijven trappen dan komen jullie er van zelf!!

  • 01 Mei 2013 - 22:45

    Trudy Van Kessel:

    Hoi Martien,

    Als het jou niet uitmaakt vind ik elke avond een berichtje leuker als 4 achter elkaar.
    Man wat een type werk.

    Zeg maar tegen Aad dat het voelde alsof ik nog bij Advendo in het bestuur zat en de voorzitter hielp als ty piste.

    Groetjes Trudy

  • 01 Mei 2013 - 23:06

    Martien Bron:

    Hallo Trudy,
    Wat een actieve volger ben je, leuk hoor.
    Het lukt niet altijd om een verslag te maken omdat we niet altijd internet hebben.
    Ik doe mijn best.
    Hartelijke groet ook van Aad,
    Martien

  • 01 Mei 2013 - 23:15

    Gerda Wiegers:

    dag martien dag schat
    wat leuk om even gefacetimed te hebben. Ik hoop dat jullie dit tempo kunnen volhouden, want ik begin je nu toch wel te missen.
    Er zijn overal mooie steden en plekjes waarvan je niet wist dat ze er waren en die dan ook nog nog zo mooi blijken te zijn.
    Tot het volgende bericht,Vooral mee door gaan!!! Kus

  • 01 Mei 2013 - 23:22

    Marcia:

    700km lijkt me meer dan genoeg! Kom maar snel naar huis om Gerda gezelschap te houden;)

  • 02 Mei 2013 - 23:52

    Trudy Van Kessel:

    Hoi Heren,

    Martien bedankt voor je reactie , dat is voor mij ook leuk hoor.
    Helaas vandaag niet gelukt begrijp ik.
    Morgen misschien weer.

    Zeg maar tegen Aad dat hij morgen een soort Gerrie Kneteman is.
    Een fietsende Lek moet dit begrijpen./

    Nu voor morgen weer veel succes en ....blijven trappen dan komen jullie er vanzelf.

    P.S. voor Aad, je bloedjes van kinderen hebben het hele familie kapitaal vergokt vanavond!!!!

    groetjes Trudy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martien

Ik ben een verwoed en ervaren fietser en doe zowel toertochten, zoals Luik=Bastenaken= Luik, Limburgs Mooiste, Ronde van Noord Holland. Fietstochten in de bergen vind ik ook geweldig om te doen, bv. in de Ardennen, Alpen of de omgeving van de Mont Ventoux en in 2009 ben ik van Lhasa (Tibet) naar Kathmandu (Nepal) gefietst. Ik ben 65 jaar, getrouwd met Gerda en heb 2 kinderen. Samen met een vriend ben ik vorig jaar in mei naar Santiago de Compostela in Spanje gefietst en in juli vorig jaar samen met Gerda van Magdeburg (D) naar Cuxhaven (D) gefietst.

Actief sinds 30 Maart 2013
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 13357

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2014 - 11 Oktober 2014

Kreta Sein und Zeit

26 Juli 2014 - 05 Augustus 2014

Elberadweg, van Magdeburg naar Praag

26 April 2013 - 02 Juni 2013

Op de fiets naar Santiago de Compostela (Spanje)

Landen bezocht: