1e etappe Haren - Putten, Schoonebeek - Putten - Reisverslag uit Haren, Nederland van Martien Bron - WaarBenJij.nu 1e etappe Haren - Putten, Schoonebeek - Putten - Reisverslag uit Haren, Nederland van Martien Bron - WaarBenJij.nu

1e etappe Haren - Putten, Schoonebeek - Putten

Door: Martien

Blijf op de hoogte en volg Martien

26 April 2013 | Nederland, Haren

De eerste etappe zit erop; Aad vanuit Schoonebeek en ik vanuit Haren. Helaas fietsten we voor het grootste deel van de dag in de regen bij zeven graden, dus koud. We kwamen vrijwel tegelijkertijd aan bij ons hotel, om even na vieren.
Toch was het genieten onderweg: de verschillende landschappen, de natuur en de vogels. Ik zag een ooievaar op zijn nest.
We hebben lekker gegeten in het hotel en onze kleren hangen te drogen en onze fietsen staan op onze kamer, want stel je voor dat ze gestolen worden of beschadigd raken.

  • 27 April 2013 - 09:28

    Trudy Van Kessel:

    Hoi Martien en Aad,

    Ja de eerste etappe zit er op.
    Ik denk dat jullie nu al met de 2e bezig zijn. de temperatuur is in elk geval een stuk betr als gisteren.
    Nu genieten maar weer vandaag.
    EN.. blijven fietsen dan komen jullie er van zelf.

    Groetjes Trudy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martien

Ik ben een verwoed en ervaren fietser en doe zowel toertochten, zoals Luik=Bastenaken= Luik, Limburgs Mooiste, Ronde van Noord Holland. Fietstochten in de bergen vind ik ook geweldig om te doen, bv. in de Ardennen, Alpen of de omgeving van de Mont Ventoux en in 2009 ben ik van Lhasa (Tibet) naar Kathmandu (Nepal) gefietst. Ik ben 65 jaar, getrouwd met Gerda en heb 2 kinderen. Samen met een vriend ben ik vorig jaar in mei naar Santiago de Compostela in Spanje gefietst en in juli vorig jaar samen met Gerda van Magdeburg (D) naar Cuxhaven (D) gefietst.

Actief sinds 30 Maart 2013
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 13274

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2014 - 11 Oktober 2014

Kreta Sein und Zeit

26 Juli 2014 - 05 Augustus 2014

Elberadweg, van Magdeburg naar Praag

26 April 2013 - 02 Juni 2013

Op de fiets naar Santiago de Compostela (Spanje)

Landen bezocht: