2e etappe Putten - Oosterhout - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Martien Bron - WaarBenJij.nu 2e etappe Putten - Oosterhout - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Martien Bron - WaarBenJij.nu

2e etappe Putten - Oosterhout

Door: Martien

Blijf op de hoogte en volg Martien

27 April 2013 | Nederland, Oosterhout

Een lange dag en 140 kilometer verder zijn we in Oosterhout.
We reden niet dezelfde route: Aad via Gorinchem en Martien via Waalwijk.
Gelukkig hadden we mooi weer, wel fris en af en toe harde wind van opzij.
Bij ons hotel gekomen leek het ons beter om een ander te zoeken omdat er een enorm feest op stapel stond en tot een uur of vijf zou duren. Onze kamer was boven de feestzaal. We verkasten naar het Tulip Inn, waar we een kamer kregen die geschikt was voor gasten met een rolstoel.

  • 28 April 2013 - 09:51

    Trudy Van Kessel:

    Hallo Heren,

    Weer een trapje dichter naar Compastella!!
    Inmiddels hebben jullie vast al weer wat kilometers op de teller staan.

    Ieder mens is anders maar ik denk dat ik liever in het eerste hotel was gebleven en mee was gaan feesten!

    Maar heren blijven trappen en dan komen jullie er van zelf.

    Groetjes Trudy

  • 28 April 2013 - 15:30

    Karst:

    Hee Pa:)

    Leuk dat je een blog bij houdt! De eerste dag had je misschien wat pech met het weer, maar nu heb je volgens mijn een ideaal zonnetje te pakken!

    Wel genoeg stoppen he;) je moet nog een behoorlijk eind en je moet er wel van kunnen genieten!

    Heel veel succes met fietsen en tot het volgende reisverslag

    Geniet ervan
    Karst

  • 28 April 2013 - 23:17

    Trudy Van Kessel:

    Hey Mannen,

    Het is nu 23.15 en heb nog geen verslag van jullie gehad. Gezien het tijdstip denk ik ook niet dat er nog een komt. Dus als jullie geen verslag doen dan schrijf ik al vast zelf maar een reactie.

    Maar ik wens jullie morgen weer alle succes en mooi weer toe.
    En.....blijven trappen dan komen jullie er van zelf!!

    Voor nu welterusten en voor straks gezond en fris weer op.

    groetjes Trudy

  • 29 April 2013 - 21:33

    Marcia:

    Succes en veel plezier Martien :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martien

Ik ben een verwoed en ervaren fietser en doe zowel toertochten, zoals Luik=Bastenaken= Luik, Limburgs Mooiste, Ronde van Noord Holland. Fietstochten in de bergen vind ik ook geweldig om te doen, bv. in de Ardennen, Alpen of de omgeving van de Mont Ventoux en in 2009 ben ik van Lhasa (Tibet) naar Kathmandu (Nepal) gefietst. Ik ben 65 jaar, getrouwd met Gerda en heb 2 kinderen. Samen met een vriend ben ik vorig jaar in mei naar Santiago de Compostela in Spanje gefietst en in juli vorig jaar samen met Gerda van Magdeburg (D) naar Cuxhaven (D) gefietst.

Actief sinds 30 Maart 2013
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 13338

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2014 - 11 Oktober 2014

Kreta Sein und Zeit

26 Juli 2014 - 05 Augustus 2014

Elberadweg, van Magdeburg naar Praag

26 April 2013 - 02 Juni 2013

Op de fiets naar Santiago de Compostela (Spanje)

Landen bezocht: