In Magdeburg - Reisverslag uit Nieuwe Pekela, Nederland van Martien Bron - WaarBenJij.nu In Magdeburg - Reisverslag uit Nieuwe Pekela, Nederland van Martien Bron - WaarBenJij.nu

In Magdeburg

Door: Martien

Blijf op de hoogte en volg Martien

26 Juli 2014 | Nederland, Nieuwe Pekela

Na een lange maar voorspoedige treinreis zijn we in Magdeburg aangekomen. Onderweg kregen we het bericht dat het helaas niet goed gaat met Dorus in het hondenpension. Na beraad en overleg met Tineke heeft zij hem opgehaald en mee naar huis meegenomen. Heel erg lief. Hopelijk komt het weer goed.
Wij hebben vanavond nog een stukje langs de Elbe gefietst en natuurlijk een heerlijk koel Duits biertje gedronken op een terras langs het water.
Gegroet allemaal en graag tot de volgende keer!

Tags: Magdeburg

Martien

Ik ben een verwoed en ervaren fietser en doe zowel toertochten, zoals Luik=Bastenaken= Luik, Limburgs Mooiste, Ronde van Noord Holland. Fietstochten in de bergen vind ik ook geweldig om te doen, bv. in de Ardennen, Alpen of de omgeving van de Mont Ventoux en in 2009 ben ik van Lhasa (Tibet) naar Kathmandu (Nepal) gefietst. Ik ben 65 jaar, getrouwd met Gerda en heb 2 kinderen. Samen met een vriend ben ik vorig jaar in mei naar Santiago de Compostela in Spanje gefietst en in juli vorig jaar samen met Gerda van Magdeburg (D) naar Cuxhaven (D) gefietst.

Actief sinds 30 Maart 2013