We zijn weer thuis - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Martien Bron - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Martien Bron - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis

Door: Martien Bron

Blijf op de hoogte en volg Martien

26 Mei 2013 | Nederland, Groningen

Dag Familie, vrienden en collega's,
Gisteren vertrokken we voor zevenen naar het vliegveld van Santiago om ons vliegtuig naar Barcelona te halen. Daar moesten we drie uur wachten voor onze vlucht naar Amsterdam. Op het vliegveld in Barcelona kwamen we Alfonso en Noël tegen uit Urugay, die we al eerder onderweg waren tegengekomen. Zij hebben ook de Camino gefietst vanaf Burgos. We hebben gezellig met ze gepraat over onze ervaringen en uitgewisseld over Urugay en Nederland. We deden nog wat laatste inkopen en stapten voor het een na laatste traject op het vliegtuig naar Amsterdam. Aansluitend stapten we op de trein naar het noorden. Aad stapte in Zwolle over richting Coevorden. Martien ging verder naar Groningen. Thuis werden we blij ontvangen, blij dat we er weer gezond en wel zijn.
Wij kijken terug op een onvergetelijke fietstocht, die we zo weer zouden doen, met enorm veel mooie ervaringen en indrukken.
Veel meer en anders dan we van tevoren hadden gedacht of verwacht: de landschappen, de mensen, altijd buiten zijn, jezelf tegen komen, elkaar tegenkomen, enz.enz.
We willen jullie als volgers heel erg bedanken voor jullie belangstelling voor onze reisverslagen en de steun die we daaruit konden putten.
Wij hebben elkaar bedankt voor de steun, inspiratie en geduld, want het is nogal wat om 30 dagen zo intensief met elkaar op te trekken.
WIj bevelen ieder van jullie van harte aan om ook iets dergelijks te ondernemen!
Voor nu gegroet en het ga jullie goed en wie weet tot een volgend avontuur?

• 26 Mei 2013 - 14:17

Martha:

Dag Martien,

Leuk nog even ter afsluiting dit schrijven, we hebben Aad net gesproken en ook hij vertelde enthousiast over het grote avontuur. De hele reis de sfeer ervan hing nog om hem heen , een zongebruinde huid ,
    de kracht die hij uitstraalde ..we dit ook bij jou zien (foto) de energie, fantastisch moet het geweest zijn.
    Door wat er verteld werd in de verslagen was het bijzonder leuk om te volgen. Van heel dichtbij is het overgekomen en daarom dat je je zo goed kon inleven.
    Het belangrijkste is dat jullie gezond en wel weer zijn thuisgekomen, met zoveel moois om te vertellen, zo van de reis hebben kunnen genieten. Hoop dat wat het jullie bracht nog heel lang bij jullie mag blijven. Onderdeel van jullie dagelijkse leven mag zijn. Dankjewel...

Vriendelijke groet van Eddy Martha en Roos.

• 26 Mei 2013 - 14:32

Trudy Van Kessel:

Hoi Mannen,

Nu ook wij zijn natuurlijk blij dat jullie weer gezond en wel thuis zijn.
    Maar...wij hadden natuurlijk niets anders verwacht.
    Net als jullie heb ik ook genoten van jullie reis en de verslagen.
    Wat mij betreft gaan jullie morgen weer op de fiets verder.
    Ik kan wel een paar tips geven voor andere steden hoor.
    Wat dachten jullie van Rome, Praag of Wenen?? Ik heb kennissen die dit dus ook al gefietst hebben.

Ik hoor het wel wanneer jullie weer vertrekken.

En nogmaals spijtig dat ik niet in de gelegenheid was om jullie op Schiphol te komen ontvangen.

Groetjes JEZUS en Trudy

Martien

Ik ben een verwoed en ervaren fietser en doe zowel toertochten, zoals Luik=Bastenaken= Luik, Limburgs Mooiste, Ronde van Noord Holland. Fietstochten in de bergen vind ik ook geweldig om te doen, bv. in de Ardennen, Alpen of de omgeving van de Mont Ventoux en in 2009 ben ik van Lhasa (Tibet) naar Kathmandu (Nepal) gefietst. Ik ben 65 jaar, getrouwd met Gerda en heb 2 kinderen. Samen met een vriend ben ik vorig jaar in mei naar Santiago de Compostela in Spanje gefietst en in juli vorig jaar samen met Gerda van Magdeburg (D) naar Cuxhaven (D) gefietst.

Actief sinds 30 Maart 2013